Właściciele mieszkań, którzy zdecydują się nam zaufać, zyskują czas i spokój ducha, a także cieszą się bezstresowym zarządzaniem swoim majątkiem, aby ciągle się powiększał. W niedawnym artykule skupiliśmy się na ogólnym opisie współpracy przy usłudze zarządzania mieszkaniami. W tym wpisie skupimy się na etapie, który dla wielu wydaje się być mozolnym, lecz jest on fundamentalny dla naszej współpracy — mowa o formalnościach. Dokładamy wszelkich starań, aby ten proces przeszedł bezproblemowo dla naszych klientów. Dlatego jesteśmy w stanie przejąć zarządzanie mieszkaniem w sposób całkowicie zdalny — w tym również podpisać potrzebne dokumenty. A jest ich kilka. 

UMOWA ZARZĄDZANIA

Najważniejszym dokumentem jest umowa świadczenia usługi zarządzania lokalem mieszkalnym. To w zasadzie pewne kompendium wiedzy, które zawiera wszystkie aspekty współpracy. Jest ona skonstruowana dla naszych klientów w ten sposób, aby mieli gwarancję bezpieczeństwa i przejrzystość działań. Właściciele mieszkań mogą mieć pewność, że wszystkie kwestie finansowe oraz techniczne zostaną dokładnie omówione i wyjaśnione w tym właśnie dokumencie. Z taką umową można śmiało się zapoznać poprzez kontakt mailowy bądź telefoniczny z naszą firmą, do którego zachęcamy!

PEŁNOMOCNICTWO

Drugim najważniejszym dokumentem jest pełnomocnictwo od właściciela do podejmowania wielu czynności. To jedna z kluczowych formalności, która ułatwia kontakt z różnymi instytucjami oraz sprawia, że zarządzanie mieszkaniem w sposób bezobsługowy jest w ogóle możliwe. Dzięki pełnomocnictwu możemy reprezentować właścicieli mieszkań i zabezpieczać ich interesy. Co bardzo ważne: zakres pełnomocnictwa jest ustalany indywidualnie i jest bardzo ściśle określony. Dokonujemy wyłącznie tych czynności, do których jesteśmy upoważnieni. To bardzo solidny gwarant bezpieczeństwa dla klientów, którzy są ostrożni, jeśli chodzi o kwestie ich reprezentacji.

DOSTĘP NA PORTALE

Zarządzanie mieszkaniem to również kwestie finansowe i opłacanie rachunków za media. Często klienci chcą samodzielnie zajmować się rozliczeniem mediów za swoje mieszkania — nie mamy z tym jakiegokolwiek problemu i w naszej firmie jest to możliwe. Natomiast możemy się tym także zająć za właściciela. Wielu dostawców mediów, takich jak dostawcy prądu (np. EON, PGE), gazu (np. PGNiG) czy Internetu (np. UPC, Netia) posiada swoje specjalne portale, na których posiadacze lokali mogą zakładać dedykowane konta, aby obsługiwać płatności. Dostęp do takich kont jest bardzo pomocny, aby móc efektywnie zarządzać mieszkaniami. Jednocześnie właściciel nie musi martwić się o to, co stanie się z jego kontem — tego typu portale częstokrotnie oferują opcję udostępnienia konta właśnie dla takich firm, jak my.  Dzięki temu jesteśmy także w stanie na bieżąco monitorować zużycie mediów.

ZGODA NA SUBKONTO

Zgoda na utworzenie subkonta bankowego, z którego są regulowane finanse, to kolejna ważna formalność. Dzięki subkoncie, możemy skutecznie zarządzać finansami i śledzić wszelkie wpłaty i wypłaty związane z zarządzanymi mieszkaniami. To właśnie na to subkonto trafiają czynsze najmu od najemców, z których dokonujemy stosownych opłat, a resztę — wysyłamy na rachunek osobisty właściciela. Jednocześnie właściciel ma nieprzerwany dostęp do tego co dzieje się z tym kontem. Za pomocą specjalnej tabeli może śledzić ile wyniosły zyski i wydatki w danym miesiącu.

Wszystkie te formalności, które wydają się czasochłonne i skomplikowane, nie będą już problemem dla naszych klientów. Nasza firma, z wieloletnim doświadczeniem w branży, zawsze stawia na jakość i profesjonalizm. Daj nam szansę i ciesz się bezstresowym zarządzaniem swoim majątkiem. Skontaktuj się z nami i przekonaj się sam, jak skuteczni możemy być w zarządzaniu Twoimi mieszkaniami! Wszystko dla Twojego regularnego dochodu i świętego spokoju!

powiązane posty