Zarządzimy Twoim mieszkaniem — i damy gwarancję czynszu

Skontaktuj się
Zarządzanie nieruchomościami Warszawa
Alavoro
Niewypłacalni najemcy? Nie z Alavoro! Kiedy najemca nie zapłaci — my zapłacimy za niego, abyś mógł czuć się bezpiecznie i nie martwić się o regularny dochód.

Ostatnio zgłosiła się do nas właścicielka mieszkania na warszawskim Mokotowie, która miała problem ze swoim najemcą. Lokator nie płacił przez trzy miesiące i opuścił mieszkanie. Tego typu historie zdarzają się i stanowią obawę każdego właściciela. Współpracując z posiadaczami dziesiątek mieszkań i obsługując ponad setkę najemców nieustannie poszukujemy coraz lepszych sposobów zabezpieczenia naszych klientów — właścicieli mieszkań.

dowiedz się więcej

Dlatego my zarządzamy mieszkaniem i gwarantujemy terminową wypłatę czynszu najmu!

Nasza usługa zarządzanie najmem z gwarancją czynszu obejmuje:

Alavoro

Co oferujemy?

Zobacz zdjęcia naszych mieszkań przed i po

Nie, właściciel mieszkania nie musi być obecny przy podpisywaniu umowy najmu z najemcą. Nie musi być również obecny przy podpisywaniu też innych formalności, np. protokołu zdawczo-odbiorczego. Wszelkie dokumenty podpisujemy z upoważnienia właściciela zawartego w pełnomocnictwie.

Przychody z najmu podlegają opodatkowaniu, niezależnie od tego, czy wynajmujesz samodzielnie, czy z naszą pomocą. Natomiast nasza umowa zarządzania nie wymaga zgłoszenia do US.

Jako firma zajmująca się nieruchomościami mamy dostęp do sprawdzonej bazy, która po numerze PESEL weryfikuje najemcę pod kątem finansowym i karno-sądownym.

Prowizja za usługę zarządzania wyrażana jest w wartości procentowej od zysku właściciela z danego miesiąca. Procent ten różni się w zależności od mieszkania, lecz zazwyczaj jest to wysokość rzędu kilkunastu procent.

Pierwsza umowa przeważnie zawierana jest na rok z trzymiesięcznym okresem wypowiedzenia, ale w tej kwestii, jak i pozostałych, jesteśmy otwarci na negocjacje wsłuchując się w indywidualne preferencje naszych klientów. Zdecydowana większość naszych Klientów jest zadowolona z naszych usług i korzysta z naszych usług przed kilka – kilkanaście lat.

Wszelkie wpływy od najemcy spływają na specjalnie utworzony mikrorachunek rozliczeniowy. Z tego rachunku należną kwotę wysyłamy na rachunek bankowy właściciela. Staramy się to robić jak najszybciej, lecz zawsze wykonujemy to do 25. dnia każdego miesiąca. Z rachunku rozliczeniowego opłacamy także wszelkie należności, m.in.: dla dostawców mediów czy spółdzielni mieszkaniowej.

Oczywiście. Każde mieszkanie ma dedykowaną tabelę wszelkich rozliczeń, do której właściciel ma nieskrępowany dostęp przez cały czas.

Jeśli masz już wynajęte, zarabiające mieszkanie to świetnie! Dzięki profesjonalnie prowadzonemu zarządzaniu wynajmem po pierwsze oszczędzisz czas, a po drugie unikniesz ewentualnych problemów z najemcami – nasza usługa Zarządzanie z gwarancją czynszu daje Ci gwarancję wypłaty czynszu najmu nawet w sytuacji niepłacących najemców.

Tak. Zwłaszcza, jeśli cenisz swój czas i nie chcesz samemu prowadzić remontu. Pozwoli Ci to także uniknąć błędów takich jak wydanie za dużo na takie elementy wyposażenia, które nie są niezbędne w wynajmowanym mieszkaniu. Przeprowadziliśmy wiele remontów i popełniliśmy już wiele błędów, żeby zdobyć nasze doświadczenie. Oddając nam mieszkanie w zarządzanie skorzystasz z naszego doświadczenia.

Oczywiście! W naszym zespole mamy wykwalikowaną projektantkę wnętrz, która zajmuje się kompleksowym planowaniem i nadzorem remontu. Posiadamy również stałą, zaufaną ekipę remontowa, z którą współpracujemy od wielu lat.

Gratulujemy! Lubimy mieszkania, które się dobrze wynajmują . W takiej sytuacji możesz oszczędzić czas – na szukanie kolejnego najemcy, pokazywanie mieszkania, a przede wszystkim na zajmowanie się najmem w trakcie umowy – czyli na przykład na rozliczanie zużycia i kosztów wody, prądu, gazu, oraz usuwanie ewentualnych usterek.
Dodatkowo, korzystając z naszej usługi zarządzania z gwarancją czynszu, zyskujesz pewność regularnych przelewów od najemcy.

To właśnie jest nasza rola – tak, żeby wynajem był dla Ciebie jako właściciela bezobsługowy. Jeśli awarii ulegnie sprzęt, który był normalnie użytkowany przez lokatora, np. ze starości – organizujemy jego naprawę, przy czym koszt ponosi właściciel mieszkania.

Zadzwoń lub wypełnij formularz poniżej! O wszystkim opowiemy i przeprowadzimy Cię przez proces nawiązania współpracy.

„Szczególnie cenię sobie zaangażowanie i wysokiej jakości obsługę oraz otwartość na dostosowanie się do moich potrzeb oraz oczekiwań.”

Pani Marcelina • właścicielka mieszkania przy ul. Syrokomli

„Polecam Alavoro każdemu właścicielowi mieszkania.”.

Pan Andrzej • właściciel mieszkania przy ul. Mickiewicza

Zadaj swoje pytanie

Wpisz je w formularzu poniżej – odpowiemy w ciągu 24h!


Lokalizacje naszych zarządzanych mieszkań.